Asse en Nettie op bezoek!

Vandaag zijn de monstertjes Asse en Nettie op bezoek geweest in alle groepen. Deze helpen de kinderen hun eigen leerstrategieen en kwaliteiten te herkennen, maar ook te ontdekken waar ze nog meer van willen leren.

Asse vraagt en zegt wat nodig is om zichzelf prettig te voelen. Ze komt voor zichzelf op en vraagt hulp als dat nodig is.

Nettie regelt haar eigen spullen en werkplek. Ze weet waar en hoe ze het beste werkt. Ook zorgt ze ervoor dat ze alles bij de hand heeft en na een taak ook weer netjes alles opbergt.

Alle kinderen kunnen monsterstickers verdienen ( bijv. voor in hun Ikke boekje ), wanneer ze gedrag laten zien wat bij een bepaalde strategie past. Dat maakt hen meer bewust van de leerstragieen en geeft inzicht in doelen en kwaliteiten!

Dat wordt vast een hele verzameling!

Terug naar overzicht
Groep 1/2c

1 april.... !!!

Gisteren was het natuurlijk 1 april. Wij konden dit niet ...

Groep 1/2c

Roodkapje, Klein Duimpje & ...

Intussen zijn we alweer een aantal weken aan het werken ...

Meerdere groepen

Sam en Sterk

Deze week hebben Sam en Sterk een bezoekje gebracht aan ...

Meerdere groepen

Thema Sprookjes

Gisteren hebben we ons nieuwe thema Sprookjes ...

Groep 1/2c

Carnaval

Alaaf!!! Wat een gezellige ochtend! We zijn begonnen met ...

Groep 1/2c

Carnaval

Alaaf!! Inmiddels zijn we volop bezig met ons thema ...

Meerdere groepen

Post

Beste ouders, In de klas hebben we allemaal een mooie ...

Meerdere groepen

Voorlezen

Eva, Naomi en Esmé uit groep 4-5 hebben voorgelezen in ...

Groep 1/2c

Sinterklaas

Sinterklaas is alweer een weekje in het land. In de klas ...

Meerdere groepen

Kennismaken met Empa en Thie

Hallo allemaal! Wij willen ons graag aan u voorstellen!Wij ...

Meerdere groepen

Poppenspel voor kleuters en ...

Vanochtend openden we bij de kleuters alvast het thema van ...

Groep 1/2c

De eerste weken

Beste ouders,De eerste weken zitten er weer op! Wat hebben ...

Meerdere groepen

Goochelshow Christoffel

We hebben het schooljaar feestelijk geopend met een ...