buitenspelen buitenspelen

Welkom bij de Christoffelschool!

Wat vinden wij als school belangrijk? Hoe werken wij? En wat moet u nog meer weten over de Christoffelschool?

Graag proberen wij u op deze website een zo goed mogelijke indruk te geven van wat u zoal van onze school kunt verwachten. Daarnaast maakt u kennis met ons team! Wij heten u van harte welkom!

zandbak zandbak

Christoffelschool: omdat we elkaar dragen, verdragen en verder dragen

Boeiend  onderwijs op maat, afgestemd op onze populatie, in een veilige en prettige omgeving. Dat is wat wij de kinderen op de Christoffelschool bieden.

Wij leren, werken en handelen vanuit waarden die wij belangrijk vinden, namelijk: groei, samenwerken en verbinden.

Een belangrijke factor die bepaalt of kinderen gelukkig en succesvol opgroeien, is hun innerlijke gevoel over zichzelf. Aansluiten en benutten van bij talenten is daarbij van wezenlijk belang. Wij willen daar graag een steentje aan bijdragen!
Hoe wij dit realiseren lees je op deze website. Je bent ook van harte welkom om een kijkje te komen nemen op school.

Het team van de Christoffelschool

Uw kind, onze leerling!

Aanmelden nieuwe leerling

Wordt uw kind 4 jaar? Nieuwsgierig naar onze basisschool? U bent van harte welkom om een bezoek te brengen aan onze school!